vill inte, kan inte mera

just nu känns det som att allting ska ta slut när som helst.
jag går hela tiden och funderar på vad som ska hända,
orkar inte med det här mer, så jag vill säga förlåt.
förlåt förlåt förlåt, till alla er som jag har sårat eller nått sånt.
FÖRLÅT, jag är så ledsen, fan, asså förlåt..  :(

Varje dag går jag omkring med en klump i magen, en stor fet jävla klump.
Känns som jag inte orkar mer, och det gör jag snart inte..
Vill bara komma bort från allt och börja om mitt liv.
Bli en annan människa och skaffa nya vänner.
Bara flytta härifrån och glömma allt, det skulle vara det bästa.
För vad jag än gör så skadar jag alla i min omgivning.
Och det vill jag inte att jag ska göra, jag vill inte vara den som orsakar allt..

att komma hem till sitt egna hem med en stor klump i halsen
veta att vissa personer inte vill ha med dig att göra
veta att du inte får träffa dina egna djur och få flytta hem
gråta sig till sömns nästan varje natt för att du mår piss
känna sig hatad överallt och ingenstans
och känna sig uttittad vart du än går eller är
att inte känna sig hemma i sitt egna hem längre
sakna sin pappa så jävla grymt mycket så man nästan inte kan andas
supa varje helg för att försöka glömma honom och gå vidare
veta att han aldrig kommer tillbaka och det är de som sårar mest
så jag tror att den enda utvägen är att komma bort från denna värld och lämna allting bakom mig.
försvinna från allt och alla och låta alla vara lyckliga, för det vet jag att ni är även utan mig.


Tänk om allting bara kunde sluta, ja tänk om.
Då skulle allt bli så mycket bättre, jag skulle vara glad..
Jag vill vara trygg, glad och lycklig. Det är de enda jag ber om.
Så snälla du, gör mig de? Jag gör seriöst vad som helst.

Nu känns det som att jag har skrivit av mig litegrann..
Men fortfarande känner jag mig inte bättre.
Önskar att allt bara försvann, så jag kunde vara glad eller nått..



The rumors flew but nobody knew how much she blamed herself
For years and years she tried to hide the whiskey on her breath
She finally drank her pain away a little at a time
But she never could get drunk enough to get him off her mind..


Kommentarer
Postat av: Sara

Alkohol och självmord är bara lösningen på ett tillfälligt problem

2009-05-12 @ 18:53:11
Postat av: Mattias

Men sötnos :( Jag har samma problem som dig :( <3 vi får prata (: <3

2009-05-12 @ 20:26:38
Postat av: Hannut ;)

Olivia, vi ska kämpa tillsammans!

Du är den finaste, bästaste jag vet.

Utan dig just nu hade jag varit död!

Du är en stjärna i mitt liv, hade aldrig pallat utan dig på min sida. För du är den ända som verkligen har ställt upp för mig & verkligen funnits där, du ska bara veta hur mkt de betyder, ÄLSKAR DIG VÄLIDGT MYCKET <3 och du vet att jag skulle göra allt för dig, så om de är nått så säg till! <33

2009-05-13 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0