what if

just nu sitter jag i skolan med hanna babe och gör ingenting ;D
haha, har snart lunch, höhö va äckligt.
Sen efter skolan blir de stan med hanna, milla å hennes syrra. :)
måste köpa skor! :P haha, de blir nog några svarta snygga :D

igår va jag hos pappa ute i kumla hela dagen.
Var ute hos Filippa K rätt mycket =) men tränade även spike och mös otroligt mkt med missarna :D
speciellt mimmi och missi som jag är saknat sjuuukt mkt! :(
sen när han slutade jobbet vid 4 drog vi direkt till farmor och farfar :)
runt klockan 7 åkte vi hem till pappa igen, för dom ville se vårat föl.
sen skjutsa dom hem mig till mamma igen. då duschade jag sen gick jag faktiskt å la mig :)
ahokej, jag la upp några bilder på bdb också ; ) men de säger vi inte högt :D


Filippa K <3

Får se om jag åker till pappa efter skolan på onsdag och rider, för jag har saknat min baby för mkt.
Jag gör vad som helst för att få våran tid tillbaka älskling, du vet att du betyder allt och att du är mitt allt.

skriver senare,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0