when you belive

idag sjuklar jag mig. har ont i halsen och mår allmänt skit, ont i hela kroppen osv. -.-
hoppas de går över så jag kan gå till skolan snart.. får inte missa mer, kommer fan inte få mitt studiebidrag ;s
sen måste jag va i skolan och göra alla mina jävla rester, fyfan :(

på fredag åker vi troligtvis till skara, de är hundutställning där då :p
blir att ställa ut Skrållan :) mihi. får se om hon vinner som alltid? ;)
min hund är bäst! mohaha.          söt är hon också :)

asså seriöst hur moget äre?
ni skriver massa, men kolla på er själva förfan ;p
omg, ni får mig att skratta!

skriver senare.
puss

Kommentarer
Postat av: Andreas

mitt studiebidrag är kört typ 2 månader framåt hahahhahahaha =) lite mkt skolk xD

2009-05-07 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0