whiskey lullaby

ja jag har då blivit kär i den låten.
fett fin text och så sann ;s omg..
aja. kom typ nyss hem, ska snart städa lite ;p
sen ska jag plugga! plugga? jag? åhnej de går inte ihop xd

idag i skolan jobbade jag faktiskt asmkt ;D
gjorde klart ett mattehäfte, nått man skulle skriva om grekiska gudar å nån jävla teatermask :s
aja, vart klar med några saker iaf. började på lite annat smått också.
men jag kommer aldrig bli klar med allt innan lovet..
slutar ju den 3e juni och veckan innan ska jag va i djurhuset :o
så jag har exakt 8 dagar kvar att jobba typ 30 rester :(
det känns inte bra asså... massa prov, säkert 10 st :o
aja får helt enkelt jobba hemma och i skolan som en jävla apa! herregud ^^

aja, nu ska jag faktiskt öppna mina böcker å jobba lite matte o.O
sen ska jag städa :) eller om jag gör de först, får se om jag orkar de först =D

men jag skriver kanske sen
puss och kram på er <:

Kommentarer
Postat av: jossipossi

älska låten, så jävla underbar!

tjatade ut den förra året, men nu fungerar

den igen, sååå fin!

2009-05-12 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0