you are my sweetest downfall

idag va hanna hos mig :p hon kom 9 på morgonen! :o ORKA säger jag bara! hahah,
nehdå du är alltid välkommen här =D muhuhu.
haha, när jag vaknade hade jga feber å fett ont i halsen ;p
får se om jag går till skolan imorgon eller inte, tror faktiskt inte de... ;o
aja, om man blir bättre kanske de är bäst :o HAH!

vid halv 11 drog vi upp till hm och köpte hårfärg till hannas får eftersom jag skulle slinga hennes hår :)
sen satt jag nog i en timma för att ta igenom allt jävla hår ur dendär jäävla mössan xD haha
men sen iaf började jag slinga ^^ jag tyckte de vart en fin färg, men tydligen inte hon :o
sen vid 4 drog vi upp på stan för hon skulle möta johan å alex ^^
så vi drog till donken sen skulle dom tydligen till pastabaren å ta en öl, så hanna fick damp för dom satt inne haha
aja roligt vare å se henne lite sur (a) muhahha.
sen vid typ 5 mötte hon andreas och vi gick olika vägar haha :D
drog hem å satte mig vid min kära dator :) fett roligt. haha

å du din jävla fitta som ringer mig, gå och skit nere!
om du ringer igen fåru en ananas uppstoppad i din äckliga jävla feta röv!
DO YOU GET IT? :)

Nejnu ska jag kolla på tv sen ska jag ut med spike på en långpromenad :]
får se vart jag går, nånstans blire iaf :D

skriver kanske sen!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0