you'll always find your way back home

Inte fan äre roligt och tvätta, nej.
haha, men måste de göras så måste de! omg tvätta åt mig? (a)
tror de vart 5 maskiner idag ;D haha, nej jag har inte mkt kläder :(
eller de kanske är mkt fast jag använder knappt inga av dom :o
måste köpa nya! -.- häng med mig på stan nån dag? :D hihi

Skolan idag sög rent utsagt. Jo jag fick ju träffa mina flickot igen, de va de roligaste!
Har saknat er sjukt mycket faktiskt, även fast de kanske inte märks.
Jobbade ingenting utom när vi hade hantering i djurhuset...
Först skulle vi håva fiskar haha, de gick väl sådär, jag va fett rädd för fiskjäveln dx
sen har jag tagit i en råtta, en mus, en gerbil och en degus för första gången i mitt liv idag xd
Mössen och gerbilerna va ju förfan as snabba, men tillslut fick man tag på dom :D
När vi va klara med det tog vi ut pippifåglarna :) dom bits vill jag lova :O dumma dom!
aja, fick knappt in dom i buren sen igen xd men sen gick de ;D
haha, å jag som vill köpa en fågel, HAHA jag stog å skrek typ (a) inte bra :D
å jag ska gå djurvård. eeh nja kanske har valt fel linje? ;)
tror jag ska byta till fordon eller nått vafan :D hahahaha omg nejtack.

Nu ska jag ut till tvättstugan igen blä.
smsa om ni får tråkigt :D hihi.
Puuuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0