du är död i mina ögon!

Nu måste du fan välja, dom eller mig,
jag som trodde att jag var din enda tjej.
Du kommer aldrig att förändras, det vet jag,
allting som har hänt har gjort mig så jävla svag.
Du bryr dig inte om mig, bara om dom där,
jag har det så mycke bättre nu när jag är här.
Du får mig gråta och må så sjukt dåligt,
allt har gjort så att mitt hjärta har blivit ihåligt.
Jag ville berätta för världen att jag älskade dig pappa,
och det är du som har fått mig att börja rappa.
Nu vet jag faktiskt inte om jag älskar dig mer,
fast hata är ju ett starkt ord som du ser..

Jag ber dig pappa snälla nu måste du välja mig eller dem,
säger att jag har problem med alkoholen å måste skickas till behandlingshem.
En vacker dag kanske du ångrar dig, men jag kommer inte tillbaks någe mer,
du kommer nog vara ledsen, men du kommer bara se att jag ler.
Du får klara dig utan mig och ha ett bra liv med din nya "fina" familj,
erat äckliga hus är skitit och stinker och de luktar iaf fan inte vanilj.

Jag har min mamma och jag har mina vänner, jag behöver inte dig längre.

Kommentarer
Postat av: Suri

Hellre en skitit och illaluktande familj som bryr sig om en än ingen alls :)

2009-10-19 @ 07:37:40
Postat av: olivia

Men det är ju de ni inte gör.

Iaf inte han som ska föreställa sig vara min pappa.

2009-10-22 @ 14:23:35
URL: http://rotegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0