i keep you with me, you make it easier when life gets hard.

Personligt

Vad heter du:
Olivia
Vart bor du: Örebro ohyeah
Hur lång är du: Typ 160 ;$
Tur nummer: 13
Oturs nummer: Ingen aning
Hårfärg: Brunt med massa blonda slingor just nu iaf

Senaste personen som

Sov i din säng:
Jaaag :D
Du pratade med: Gubben som putsade våra fönster haha :o
Du gick på bio med: Öh, vafan! Kommer inte ihåg (a)
Du gick på stan med: De måste ha vart elin och becca!
Du kysste: De skulle du gärna vilja veta va?
Du kramade: Ingen jävla fucking aning :o Kramas ju hela tiden ffs
Du pussade: De skulle du gärna vilja veta va?
Du hade sex med: De skulle du gärna vilja veta va?
Skällde på dig: Pappa


Har du någonsin

Sagt "jag älskar dig" och menat det: Yes
Bråkat med ditt husdjur: När dom inte vill göra som jag vill så, ja xD
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jo faktiskt..
Gått i sömnen: Neeh faktiskt inte :D


Privat

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Jo, tyvärr
Är du ensam nu: Nja, spike ligger i min säng och kollar på mig lite då och då :D
Vill du gifta dig: Yah, klart!
Vill du ha barn: Klart jag vill


Annat

Tar du droger: Nej usch
Vilka är dina bästa vänner: Elin & sandra! tihi :)
Vad är du mest rädd för: Ensamhet.
Vilka kläder sover du i: oftast trosor å stooor tröja :D
Vart vill du gifta dig: På stranden, värsta mys
Vem hatar du verkligen: Finns några stycken
Varit kär: Jodå..
Kör du bil: Neh :(
Har du ett jobb: Neh :(
Gillar du att ha folk omkring dig: Beror på
Har du någon tatuering: Nää, vill ha!
Har du någon piercing : Jo de har jag ju


De senaste 48 timmarna har du

Gråtit: Mhm,
Köpt någonting: nothing!
Varit sjuk: Är de nu >.<
Sjungit: Ohja :$
Sagt, jag älskar dig: Nope
Velat säga till några att du älskar dem: Nja
Träffat någon ny: Nja :D
Saknat någon: Mhm..
Kramat någon: Räknas spike?


Kommentarer
Postat av: sandra

<3

2009-10-02 @ 09:35:20
URL: http://misselvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0