jag saknar dig för varje minut som går å det svider i hjärtat att veta att du aldrig blir min.

Jag kan fortfarande inte förstå, varför just du gjorde såhär mot mig.
Du fick mig att må bra och vara glad. Du gjorde mig lycklig.
Jag saknar att få höra dig säga att jag är de bästa som hänt dig.
Att jag är den som får dig må bra.
Bara jag får ett sms av dig, det spelar ingen roll vad det står.
Då mår jag bra, då är jag lycklig. Ett litet sms kan göra så mycket.

Jag vill inte inse, jag kan inte förstå. Det går bara inte..
Du är fortfarande det bästa som hänt mig..

så som jag känner för honom har jag aldrig känt för nån annan i hela mitt liv.
det är som att han är en drog och jag är beroende av honom.
han är den finaste och mest underbaraste människa som finns på denna jord.
men jag måste skippa den drömmen och leva vidare.
för han kommer aldrig att förstå att det är han jag verkligen tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0