Sanningen är enkel men verkligheten är svår, tar dagen som den kommer även om jag fäller en tår..

Igår va jag och elin ute på stan en snabbis på kvällen.
Kallt var det, men ändå lite roligt. Hon fick hjälpa en full kille med sitt simkort, haha.
Sen drog vi hem och somnade typ. :D Imorse vaknade vi runt halv 1 och så käkade vi pizza till frukost..
Men om man har pizza kvar från igår, vafan ska man göra? ;D Haha, sen tog hon med sig spike hem and i miss him. :( Jaja, kanske lite skönt att vara utan voffe ett tag.. Får ju tillbaka honom imorgon, så de är ju inte så länge jag blir barnlös. :D

Igår va vi ju på marieberg och shoppade.
Jag köpte;

Skor från Skopunkten, 349:-

Skor från Skopunkten, 199:-

Skor från Skopunkten, 299:-

Foundation från Lindex, 135:-

Puder från H&M, 49.50:-

Parfym från H&M, 39.50:-

Jeans från Gina tricot, 399:-

En ny piercing till tungan köpte jag också.
14mm var den och en rosa kula till det. :D
Ska nog köpa en till, men får se om jag orkar. xd
Bytte från 18mm till 14mm förut idag, fan va äckligt det va att ta ur den. :b
Det blev fett tomt i munnen! Så jag kommer nog aldrig ta ur den. xD

Nu ska jag duscha, sen får jag se vad jag ska göra.
Kanske går och lägger mig haha. Är skit trött.

puss
olivia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0