du är den som får mig att hoppas & du är den som får mig att le

Jag har alltid sagt att jag har det bra,
jag har alltid sagt att jag får allt jag vill ha.
Ibland hatar jag dig och ibland älskar jag dig,
men du vill inte längre ha nått att göra med mig.
Du fick mig att ta mina saker och dra,
flyttade till stan och nu har jag det bra.
Om du nu skulle läsa det här och ser vad jag känner,
så ville jag bara säga att jag har mina underbara vänner.
Jag behöver inte dig längre, för du fick mig att gå,
nu kan jag ta hand om mig själv och kolla bara på.

Nu ser du att jag har blivit stor och inte behöver dig va?

Jag heter olivia rotegren och jag har inte längre någon pappa.
Jag vet att du läser det här och hoppas du förstår att du har gjort fel.
Nu fick du som du ville och jag kommer inte tillbaka.
Du har sumpat din chans och nu får du leva ditt liv UTAN något barn.

Så pappa lilla, vad ska du nu göra när ditt enda barn säger farväl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0