försvinn ut mitt liv, men innan kan du ju inse vafan hon håller på med.

Hur i helvete kan du tro henne när det är hon som snor pengar av dig?
Du anklagar mig för ALLT, men jag har inte gjort ett JÄVLA skit.
Du tror inte ens din egna dotter, ne du ska tro den där jävla horan.
Du är så jävla blåst ditt äckel. INSE ATT HON ÄR SJUK I HUVUDET IDIOT!
Det är inte jag som behöver hjälp lilla gubben.. Det är du själv.

Försvinn ut mitt liv sjuka jävel.

Du får mig att må dåligt, ska aldrig mer träffa dig.
Då kommer jag att må bra igen, vilket jag kommer LÄNGTA till!

Å vet ni vad? :)
Nu har jag inte längre någon pappa. Jag vet inte ens vad det ordet betyder.
Så JÄVLA skönt asså. Så nu jävlar mår jag bra! :D hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0