Jag ljög inte, jag sa bara sånt som senare visade sig vara osant.

Jag blir så jävla irriterad på dom som alltid ska störa sig på så små saker.
Liksom, man kan inte klä sig som man vill utan att endel går och klagar.
Man kan inte sminka sig utan att nån kommenterar sminket.
Håret kanske inte sitter rätt? Ja, allting klagar folk på..
Blir så jävla irriterad.

Om man gör en liten pose eller kanske putar lite med läpparna är man fjortis.
Om man har urringat och sminkar sig lite extra mycket är man fjortis.
Jag brukar göra poser å sånt, på vissa bilder putar jag nog lite med läpparna,
jag trivs i urringat och jag sminkar mig oftast dagligen. Men inte fan är jag fjortis för det?

Jag står för den jag är, och jag är verkligen INTE perfekt.
Jag är långt ifrån det. Har aldrig varit nöjd med mig själv, kommer nog aldrig bli det heller.
Har sjukt dåligt självförtroende och det stör mig ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0