sväljer en burk med piller, blandat med sprit medans minnerna försvinner..

En bättre mamma går inte att ha,
det är du som får mig att må bra.
Jag älskar dig mamma, det är du som är mitt allt.
Förlåt för allt jag har gjort, utan dig är allt så kallt.
Om du går bort från denna jord och lämnar mig,
Vet jag inte vad jag gör, så lämna mig inte okej?
så förlåt för allt gnäll, och jag lovar jag är snäll.


Du är allt jag har, den enda jag bryr mig om,
så snälla va kvar och se när jag gör framgång.
Tack för att du finns, min älskade mamma,
det är nog bara du som får mig att stanna.
När jag känner smärta, om nånting är fel,
så är du pusselbiten, som gör mig hel.
Jag vill säga tack, men jag bli så jävla lack,
på allt jävla bråk, vi talar samma språk.


Dig vill jag alltid ha vid min sida,
och min kärlek till dig, den vill jag bara sprida.
Och om jag kunde, skulle jag ge dig allt,
att du är min mamma, de är jävligt ballt.
Du gör så att jag mår bra, helt jävla bäst,
och det är ju dig som jag älskar mest.
Sen jag va liten har du lärt mig allt du kan
och jag lovar dig mamma, jag ska visa jag är sann..

(C)olivia rotegren.2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0