I might like you better if we slept together

Idag var en bra dag.
Har inte haft några riktiga lektioner på hela veckan, skönt äre! Nästa vecka har vi bara traktorkörning, rätt soft det också. Sedan drar vi ut på APU i 3 veckor. Ska nog bara ha i 2 veckor, för vill helst vara i skolan och jobba och få g. Efter det så blir det bara en hel vecka och sen är det bara 3 dagar sista veckan vi går. Så jag går egentligen bara 2 veckor och 3 dagar i skolan, sen är det mitt sista sommarlov. Det låter ju sjukt, nästa år tar jag studeten. Då är jag nästan vuxen, då måste jag klara mig själv, ha jobb osv.. Gaah, jag får panik. Fyller 18 bast om nästan exakt 3 månader, eller ja. På lördag är det exakt 3 måander kvar. Det är läskigt, då är jag myndig, får gå på krogen, då får jag massa räkningar typ om jag köper något dvs.

Jaja, ska inte störa er mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0