What did you say?




Kvällen igår var toppen, behövde verkligen ut och ha lite roligt.
Vi hade riktigt roligt, först kollade vi på någon jäkla konstig film på 6an, sen blev det lite vattenpipa! Vid typ halv 1 tror jag klockan va så gick vi in och kollade på jag vet inte vad haha. Sen gick vi och la oss och kollade på hajen, den är riktigt dålig alltså. Haha, men kul var det ändå! :)
Åkte hem vid halv 1 idag, nu sitter jag här och gör ingenting. Ikväll blir det en långlånglångpromenad med pojken!

På lördag blir det lika roligt. (hoppas jag)
För då ska jag nämligen först till farmor på påskfirandeskit, om nu någon bjuder mig.
Sen ska jag ta med spike och sova över hos I igen :D

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Gott med godis :)

2010-04-03 @ 00:21:51
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0