Die "kändisbloggare", die!

Fyfan vad jag hatar bloggare som skriver massa om "feta människor". Vi som har lite hull på kroppen är fan lika mycket värda som er pinnsmala. Jag förstår inte hur man ens har mage att säga "Tjocka personer har inte rätt att leva" osv. Blir så irriterad!
Jag skiter fullständigt i om min blogg är känd, om jag har många besökare varje dag eller om jag får en kommentar. Jag har min blogg för att jag vill skriva av mig då och då, för att kanske mina nära och kära ska checka in ibland.
Domdär jävla kissmyassie, blondinknullare å allt vafan dom heter, usch vad jag hatar dom. Jag har aldrig kollat in deras bloggar för jag skulle bli SÅ JÄVLA IRRITERAD då, gah.
Kom precis in på en bögs blogg, eller ja. Jag vet inte om han var bög, men han såg iaf jävligt bögig ut. Han skrev att tjejer MÅSTE vara smala. Eh när blev det ett måste? Kärlekskurvor är fint, tjejer ska inte vara smala. Det är ett BIG no. Jag är glad att jag inte är smal. Fast jag skulle ju kunna gå ner ett kg, eller några kanske. Men det är bara för att jag själv ska må bra, inte för att andra säger att jag är fet. Vilket jag inte är, jag är mullig det är jag. Men jag är inte fet. Om man är fet väger man typ 150kg, då kan vi börja kalla någon fet. Det är inte hälsosamt att vara överviktig, det är därför jag vill gå ner några kilo så jag mår bättre i mig själv.
Jag förstår inte varför dom får så mycket läsare. Är det för att dom lägger upp nakenbilder på sig själva, gör bröstförstoringar eller kanske har lite för mycket brunkräm? Nä jag vet faktiskt inte, fast jag undrar ju.
Hör hela tiden att det är "kändisbloggare" som bråkar med varandra, dom är otrogna hit och dit, kallar varandra grejer på bloggarna. Alltså hur moget är det egentligen? Det är som att jag skulle skriva något dumt om den personen jag inte tyckte om i min blogg. Man ba wtf, vem gör så egentligen? Inte jag iallafall, för jag är en snäll flicka haha. Nej men seriöst, jag blir så himla arg på hur dom beter sig.
Just nu sitter jag i sängen med Iris bredvid mig, jag tror att hon ser att jag är arg haha. Men ska gosa ner mig med henne nu och glömma alla JÄVLA bloggare ett tag. Eller förhoppningsvis föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0