Du förstörde mitt liv, kommer jag någonsin få tillbaka de som det var?

Varje år har jag sett fram emot julafton, men inte i år. Jag längtar inte alls, vill bara ha nyår så de nya året kan börja. Så jag slipper tänka på allt skit som har varit i år. Okej, allt har inte varit skit. Eller det mesta har varit det, men när jag fick tillbaka mina vänner igen. Det var det bästa av allt! Får väl typ ta nya tag till nästa vecka och se framåt. Det är inte ens 4 månader kvar tills studentkryssningen. Och om bara 3 veckor är det bara 5 månader kvar tills studenten! Jävlar va taggad jag är, ska verkligen kämpa hårt nu så jag kommer ifatt med allt i skolan som jag har missat! April och juni kommer bli dom bästa månaderna i mitt liv, jag längtar så mycket.
Nästa år blir jag hela 19 år, shit va gammalt det låter. Men det ska väl bli roligt, att jobba och ha ett eget place. Det ser jag fram emot, ska bli riktigt coolt hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0