Du gör mig besviken

Varje år när jag har fyllt har du sagt grattis på födelsedagen, varje jul har du sagt god jul och gett mig en liten julklapp. Jag skiter väl i om du ger mig någon jävla julklapp, bara du inte glömmer mig? :s
Du gav mina kusiner julklappar men du sa inte ens god jul till mig, du kan ju se dig i röven att jag tänker vara snäll mot dig då. Iår glömde du att ringa och gratta mig, iår glömde du att säga god jul. Jag blir så jävla besviken, men vad ska jag göra. Påminna dig att komma ihåg mig?!
Min egna morbror har glömt bort mig, men vad ska jag göra åt de?
Jag klarar mig väl utan släktingar i guess.
Dom enda jag behöver är dom jag har vid min sida.

Nee, jag ser dig inte ens som en släkting längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0