Jag tror vi ljög fast vi sa att det var sant. Vi var aldrig kära i varandra, det bara kändes likadant

Jag grät och vi kysstes, fast jag borde ha bett dig att gå.
Jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå.
Är du kvar där du var, jag har slutat gå förbi.
Det är nog bäst för båda om jag försöker låta bli.Det är vår och varmt och fullt med folk på stan.
Jag har köpt nya solglasögon och gömt mig i dom hela dan.
Det är vår och varmt och fullt med folk på stan.
Jag har köpt nya solglasögon och gömt mig i dom hela dan.
Är du kvar där du var, jag har slutat gå förbi.
Det är nog bäst för båda om jag försöker låta bli.
Jag grät och vi kysstes, fast jag borde ha bett dig att gå.
Jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå.
Det är vår och varmt när du har hört vad jag har sagt.
då är det du som går i solglasögon och saknar nån du aldrig haft.
Ni har sett bilden förut, ni lär få se den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0