Min julafton tvåtusentio

Min julafton blev så jävla lyckad! Först blev jag väckt av mamma runt halv 11, då gick proppen i hela lägenheten, haha. Sen gick jag upp och tog en skinkmacka, mhmm! Sen fick jag öppna julklappar av mamma, satt lite vid datorn sen runt halv 1 ringer jag farfar så hämtar han mig runt 1. Väl när vi är där hjälper jag till med att laga lite mat och fixa allt innan halva tjocka släkten kom. Sen började vi äta och guuud va gott det var, men varför fick jag inte i mig mer för? Blev så sjukt sur, för det finns ju så mycket man vill ha men inte får ner. DÅLIGT! Men iaf, klockan 3 satte dom på kalle anka, men jag satt hellre med dom gamla i finrummet och snacka skit, haha! Så satt vi där och hade enormt trevligt, pratade om allt. Jag spelade faktiskt piano också, det går riktigt bra nu för er som ville veta! Sen öppnade jag julklappar där, jag blev nöjd med alla mina julklappar iår! Sen åkte jag hem och fixade mig, så skrev jag till Hanna att jag ville gå ut och dansa på någon krog. Hon tvekade först, men hon hängde med iallafall! Hon kom till mig typ vid 9 och runt halv 11 gick vi till Satin. Det var så roligt och dansa där, träffade några jag inte har träffat på länge! Jävlar va vi dansade haha, men så ska det ju vara? ;>
När jag kom hem från Satin så åt jag julmat som fyllemat, det gillas stooort!

.
Idag fyller Alexander 20 år, jag hoppas verkligen du har det bra där du än är. Vi ses säkert senare, ha en riktigt bra dag och köp inte för mycket alkohol på systembolaget i himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0