Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Du är den finaste jag någonsin sett och den vackraste jag någonsin mött.
Jag tycker om att göra grimarser, OKI?!
Mina privatlektioner inom teckenspråk fortsätter imorgon! Blir nog att sova borta också, för vem orkar sova själv liksom? :)
Hade sjukt roligt idag, vi gjorde potatiskroketter, kycklig, broccoli, grönsaker och hade värsta mysmiddagen haha! Sen spelade vi något roligt xboxspel och jädrar vad vi skrattade, har nog aldrig varit så duktig på att flyga förut! :p
Sen blev det film I love you Beth Cooper, en riktigt rolig film faktiskt, den rekomenrerar jag att de som vill skratta lite! Gick hem runt 22.30, så när jag kom hem blev jag trött, men liksom jag kan inte sova nu. Datorn stod ju på så jag satte mig här, och nu sitter jag kvar. Är inte ett dugg trött längre, lite dåligt av mig kanske heheh.
Näe nu orkar jag inte skriva mer, ska pensla på lite mer nagellack, det såg så genomskinligt ut.
Åh jag är så glad! :) Naglarna har ju äntligen växt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0