Vi alla gör misstag, bara att endel gör det fler gånger än andra

Så här sjuk är jag, lever på äcklig alvedon. Om ni undrar varför de är brustabletter så har jag svårt för att ta vanliga tabletter. De är de värsta jag vet haha, har tagit pencillin en gång, aldrig mer, blää. Stod säkert i 20 min varje dag innan den slank ner i halsen.. Näe usch, hat till tabletter. Har även min Ragnar, han ligger på min mage hela tiden, för jag har en äcklig mensvärk. Sånt gillar vi inte! Och tvn var min kompis från 18 igårkväll tills imorse vid 11. Sov alltså jag vet inte hur många timmar. Men många blev det, är pigg nu iallafall fast ändå trött(?) haha. Får se om jag orkar göra något idag, är helt slut. På lördag fyller farmor år, så det blir väl att åka dit och hälsa på och sen på söndag ska jag till stockholm. Haha, vågar man verkligen åka dit?
Min rosa myspys gos filt är min bästa vän just nu haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0