Be my hero ..

Just nu sitter jag i skolan, börjar halv tror jag. Gjort hela fågelhuset själv på förmiddagen, gick väl sisådär. Påfåglarna va läskiga, höll på att dö. Dendär jävla nisse är dum, jag vågade inte gå in dit. :)
Sen när jag kommer hem ska jag sova, skulle va jädrigt skönt. Är ju ledig imorgon, ska väl upp på stan en sväng å hämta laddaren som jag glömde hos Ida i fredags. Sen ikväll blir de nog bara att ta de lugnt.
Haha just nu sitter jag å lyssnar på när nåra grabbar i ettan står inne i gnagarrummet och sjunger så vackert och typ snackar 24/7 och har ner massa grejer på golvet. Hej jag har ont i huvudet. PLEASE KILL ME.

Nisse på bild med Isabell. :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0