Det är som en hemsk mardröm & nu är det dags att vakna ..

Om du försvann skulle jag aldrig förlåta mig själv. Om jag förlorade dig skulle jag troligtvis inte överleva. Om du struntade i mig totalt skulle jag må så dåligt att jag inte visste vad jag skulle göra. Om du hade förstört mitt liv hade jag hatat dig resten av mitt liv. Om du skulle säga dom där taskiga orden till mig skulle jag bli väldigt ledsen. 
Om du inte hade lämnat mig hade allting varit bra. Om jag hade haft dig kvar hade jag fortfarande varit den lyckligaste personen i världen. Om du inte struntade i mig skulle jag inte hata dig så mycket som jag gör. Om du inte hade förstört mitt liv hade vi nog fortfarande varit vänner. Om du inte hade sagt dom där orden hade jag fortfarande älskat dig mest av allting på denna jord.
 
Jag förstår inte, den här jävla mardrömmen tar död på mig!
JAG ORKAR INTE MER.
Jag vill vakna nu!


Kommentarer
Postat av: Affe

=( <3 <3

2010-02-25 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0