Don't tell me I will make it on my own ..

Idag är det ingen vanlig söndag. Det är en söndag som vi alla älskar. Det är söndagen innan sportlovet. Söndagen som vi alla har väntat på. Mja, så äre! Nä men, idag behöver man inte ha söndagsångest som man brukar ha. Jag brukar ha söndagsångest innan skolan börjar, för jag vill inte gå upp tidigt och sätta sig på en buss full med massa människor. Ligger hellre i en varm säng och glor på tv! Men nu är det ingen vanlig söndag, SÅ JAG BEHÖVER INTE HA SÖNDAGSÅNGEST, hihi.
Blir väl att kolla på hockeyn 6.00. Då spelar ju sveriutt!

Jag mår inge bra just nu, så jag vill helst inte prata med någon. Och dom jag vill prata med pratar jag med, daah..
Jaja, ska inte skriva mer nu. Ha en bra söndagsnatt? haha.

Det finns få vänner som bryr sig och jag ville bara säga att ni betyder allt för mig!
Utan er skulle jag aldrig ha klarat de såhär långt. Det kunde ha tagit slut för väldigt länge sen ..
♥   ♥   ♥

Kommentarer
Postat av: Affe

<3

2010-02-22 @ 00:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0