Fredagsmys? Nää, ge mig fredagsbuuuuus!

VARNING, JÄVLIGT LÅNG TEXT. Aa, flum är jag också. Skyll på hanna som lät mig sova förut. Mjapp, nu är Olivut pigg som en åsna (som inte är pigga men iaf) Inte som en sjusovare iaf. Men nu äru varnad, få inget skrattanfall eller nått liknande. För jag vill helst inte stå för eventuella kostnader på sjukhus/akuten/psyket.

2 dagar har gått den här veckan, jag är redan trött på den. Kan de inte bli fredag nununu? Då äre lov, fett skönt vill jag lova. Vill ut och ha roligt, men näe de finns ju inge roligt folk i den här fitt staden, så jag flyttar nog härifrån! baibai tuuup.
Idag började våran lärare gråta på lektionen, kändes inte ALLS okej. Tyckte synd om henne, stackare. Igår åkte Ida och Bella till Spanien, jag är SÅHÄR avundsjuk. Men hoppas ni får trevlans där borta! SAKNA MIG INTE FÖR MKT VA, hihi. Imorgon vet jag inte va jag ska göra, men inte ha tråkigt iaf.
 
Mja, vad ska jag berätta mer? Jag är trött. Somnade idag på lektionen. Hanna skrämde mig så jag höll på att skita på mig, aa fast nä men rädd blev jag iaf. Så får man inte göra med en stackars tant, tänk på mitt hjärta vafan ungjävel...
Nu sitter jag och kollar på OS, det är curling herrar, Sverige mot nån vitrödblå flagga, tror de är Storbrittanien(stavning?), orkar inte kolla så noga asså. :) Hoppas Sverige vinner. Vi tog ju guld igår!!!! Shit va glad jag blev, typ eller ja, inte för jag kollade på det, men jag kan ju bli glad endå, i guess.. ?

Idag hängde Hanna med mig hem, först drog vi till mammas jobb å hämtade mitt jävla fittbankkort, för de hade hon med sig (FUmami<3) mja, så kan de va. Men aa, va skulle jag säga.. Juste, eller nä. Jag tappade bort det. JOOO vänta, nu vet jag! Tog bussen ut till atlas/g-vik/backahallen drog in på mamis jobb och hämtade kortet. Gick hem till mig, hade trevlans på vägen asså. Vi tog en liten runda in på krämaren, för Hanna frös. Så träffade hon någon döv människa, hon hade fint hår. AA MEN IAF, sen när hon hade slutat snacka teckenspråk SKRIKER hon åt mig å säger "AA, VART SKA VI NU DÅ?" så sa jag "måste du skrika?" så sa hon "oj, gjorde jag?" jag baaah "JAA de gjorde du! vi ska ju hem :(" Sluta snacka dövspråkdin jävel, du blir ju fan som döv själv då, sen ba blire som på julafton å ba blir en skrikandes liten skitunge på nytt liksom. Å BLIR HELT HÖRANDE IGEN, JIPPI :D:D:D:D:D

Aa, men iaf. Sen gick vi in på ica å köpte cola, chips, halstabletter & tuggummin (hihi fan va fet jag är.) Drog hem till mig å åt mat som min kära mor hade lagat till mig, eftersom lilla stackars jag är hemma själv hela veckan, så jag orkar ju inte laga mat till mig själv ju? Det är sjukt jobbigt, jag kommer inte klara av att bo själv haha. Men aa, sen kolla vi på one tree hill och greys anatomy. Sen ut me voffen å hora tog bussen tillbaka till skolan, så nu vet jag inte va hon gör, men kul har hon nog. Med feber och allting, smittar du mig pluttan då är du död. :)

Oj vilket långt inlägg de blev idag. Inte alls meningen, du behövde ju inte läsa om du inte ville. Men jag varnade dig innan! ;)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Affe

hahah maxat inlägg :D

2010-02-16 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0