I don't want to live that life, so I stick to what I prefer.

You're the reason I believe in love
And you're the answer to my prayers from up above
All we need is just the two of us
My dreams came true because of you.

Äntligen ska jag bli blond igen, känns riktigt kul höhö. Nästan som julafton asså, man vet ju liksom inte om de blir jätteblondt eller bara lite blondt. ;> Fast jag vill ju inte bli helt vit, de är ju inte så fint.. Haha, men vi får hoppas att de blir en fin färg! :) Nu ska jag faktiskt ta å ta tag i mina jäkla skolgrejer, måste verkligen plugga lite. Det blir väl som de vanliga, öppnar böckerna-kollar en sida-tröttnar-tar en paus-tänker att man ska kolla på de igen-tar ännu en paus-orkar inte-gör något annat-tänker-gör annat iaf-oj nu blev klockan för mycket, läggdags! :) typ så äre för mig iaf, känner ni igen er? haha

Kommentarer
Postat av: Affe

Kommer säkert bli as fint :D! hahah aa (A)

2010-02-01 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0