Om jag var en sten skulle jag va en jävligt snygg sten.

Idag är det söndag, imorgon är det måndag. Nähä.. Skolan står de på schemat, men vafan. Orka gå dit. :( Jag vill ha lov i 378 veckor till. Det är ju bara 4 veckor kvar till nästa lov men endåå. Det är länge för mig tror jag, vem vet det kanske går fort! Får väl stå ut. Jag ska börja plugga varje dag, haha.. Som om de kommer gå, kan ju iaf prova. Mamma jobbar ju natt den här veckan så Hanna ska få komma hit och hålla mig sällskap några dagar, eller jag ska tvinga hit henne haha. :D

Idag kommer jag ha riktigt tråkigt, finns ingenting att göra. Det suger åsnekuk rent utsagt. Nu ska jag iaf duscha sen ska jag kolla film! Tråkig dag som fän, men vem bryr sig?

Å vem fan läser ens min blogg, ni borde ju va knäppa. Jag skriver ju aldrig några roliga saker eller?

/Olivia.

Kommentarer
Postat av: Affe

Nice =)! Det är ju alltid kul att läsa din blogg =)

2010-02-28 @ 15:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0