Riktiga män har sexpacket i kylen, inte på magen!

Imorgon är det skola igen. Vanliga lektioner, de låter rätt tråkigt. Men jag har faktiskt längtat efter dom efter en vecka i djurhuset haha. Bussen går ju vid 9, rätt jobbigt äre. Men sånt är livet, bara att le och hoppa upp å dra sig till skolan!

Är ju hemma själv hela veckan, någon som vill komma hit å hålla mig sällskap? :(
Yeye, nu ska jag sova! Natti.
Btw, hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag. <3<<3<3333<33<3<3<3<3<33<
Det har inte jag.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Affe

Nice! Det vet du att jag vill =)!

2010-02-15 @ 00:13:11
Postat av: jonatan enryd

nog kan ja komma å hålla sällskap ;b bara du hämtar mig först XDD

2010-02-15 @ 23:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0