Om du försvinner, försvinner en del av mig.

Jag sitter och kollar på månen, kollar du också på den?
Du är fin & helt underbar, vill inte bara vara din vän.
När jag mår dåligt så finns du alltid här,
du torkar mina tårar och du håller mig kär.

Snälla du va kvar i mitt liv,
enda tills jag tar mitt sista kliv.
Du betyder så mycket för mig,
och det är faktiskt så att jag älskar dig.

Om du är ledsen så mår jag piss,
Varje gång du skriver får jag ett fniss.
Du är så jävla söt, så himla underbar,
Allt jag skriver menar jag så ta det på allvar.
Om du mår dåligt kan du snacka med mig,
Vare sig det är en stor eller en liten grej.
Jag kommer förstå dig, till 100 procent,
Att vi fann varann är de bästa som hänt

jag vill ha dig här
jag vill se på dig
jag vill le med dig
jag vill älska dig
jag vill ha dig här varje dag.

Du måste stanna kvar, jag vill inte att du går
För vem ska då läka alla mina sår?

Kommentarer
Postat av: Affe

Riktigt fin text =)

2010-02-23 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0