why do i keep running from the truth, all i ever think about is you..

Igår blev det skolan, fick gå hem vid lunch. Tog bussen hem, packade lite. Ida va på stan å köpte foundation och busskort åt mig, snäll chey asså huhu. Sen gick vi till rese satt och väntade på ett tåg, som aldrig kom, för vi kollade fel. Så vi fick ta bussen och fittan till chaufför både pratade i telefon och tog på FÖR mkt folk. Jag lovar de va säkert en 20-25 pers som fick stå! Fyfan va sur jag va. Sen när vi kom fram till kumla gick vi till maxi och köpte lite godis å dricka. Sen träffade vi en som ida känner så vi fick skjuts hem till hennes syster, snällt! :) Vid 6 åkte hennes syster iväg så vi blev själva med kidsen, himla söta är dom! Vi lekte och kolla på lets dance, mkt roligt hade vi! Vid 12 gick vi till bussen igen och sen hoppade vi av i ad, för jag skulle sova över hos ida för jag orkade inte åka hem. :b Kom hem idag runt 12, har bara tagit de lugnt sen dess.
Nu ska jag nog kolla film, för mitt huvud gör äckligt ont!
/Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0