You can't break a broken heart ..

Jag. Är. Riktigt. Jävla. Trött.
Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag vill ha fredag. Men det vill jag ju ha varje vecka?
Yeye, mitt liv är tråkigt I know. Ska nog köpa mig en kanin, dom är gulliga. Skulle ju ha köpt den jag håller på bilden, men så blev det ju inte. Jag vill fylla år, då ska jag på kryssning med massa folk. Ska bli grymt kul, supa mig så full så jag inte vet va jag heter. Det är bara 7 dagar :) tills det är 5 månader kvar.. Trodde jag skulle va lite halvt rolig där, men de va jag ju då fan inte. Förlåt, är lite tjurig idag. Inte meningen! JAG BER OM URSÄKT.
Mja, vad ska jag säga mer? Ni vet ju redan att jag är trött..

Jo juste, mamma säger att jag kanske har åkt på en magsjuka, shit va glad jag är. (:

Du betydde allt för mig och de kommer du alltid att göra .
Du vet att jag älskar dig och det kommer du alltid att få höra.
Men nu lämnar du mig med ett ynkla litet minne,
Du vet att du alltid kommer att finnas hos mig därinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0