A moment like this..

Idag hade vi projekt och företagande i skolan. Så det kom en snubbe från laxå som pratade om UF med oss. Riktigt roligt tror jag att det är och jag vill fasiken starta ett! Man tjänar ju trots allt pengar på skiten. Höhö, har ingen aning om vad jag ska sälja eller vem jag ska göra det med. Men det blir säkert asbra!
Vi gjorde en liten tävling om vem som kunde göra de högsta tornet och ha ett ägg i det i 30 sek utan att de skulle rasa. Haha, vårat va stadigt men fan inte högt! :D
Fast däremot vann vi typ "Det snyggaste ägget" vi var ju trots allt dom enda i klassen som hade målat det. ;>
Nu kommer lite bilder från dagen!

Ida blev med på ett kort också!


Asrolig dag har jag haft, förutom typ hela tiden då min mage dödade mig haha. Men aja, jag tyckte i alla fall att vårat torn blev snyggt. Vad tycker ni? ;)
/Olivia.

Kommentarer
Postat av: Affe

haha :D Grymt nice ;)

2010-01-19 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0