Catch me so i don't fall..

Jahapp, nu har jag gjort det igen. Gick och la mig typ 5. Är fan inte trött tidigare, asså jag kommer ju fan inte kunna somna i tid på söndag. Kul att man kommer sova i skolan.. Haha, men jag ska nog försöka fixa tiderna nu i helgen, bara ligga å glo på tv blir man ju trött av? Ja, vi får hoppas de hähä. Ska försöka lägga mig vid 12 till och börja med. Fast jag brukar ju gå och lägga mig vid den tiden när de är skola, så hoppas de funkar! Jag måste nog ställa klockan, eller ja det kanske blir som idag då. Ställde den på 10.00, men när de ringde satte jag först på snooze 10 min. Men vad tror ni jag gör när de ringer? Jo jag stängde ju såklart av den. Så mamma väckte mig runt halv 2 hähä..

Jag undrar om det verkligen fanns något mellan oss. Du sa det och jag vill tro på det. Men jag vet inte om jag ska göra det längre. Du har ju blivit helt konstig, så du kan ju bajsa snett och sluta prata med mig TACK. Jag tycker synd om dig pluttis, hoppas du blir normal någon gång hähä. Fast jag kan ju dock inte sluta tänka på dig, så jag vettefan vad jag ska göra. Det suger, big time kan vi säga. Yeye, life goes on i guess.

True love lives forever.


Kommentarer
Postat av: sadde

nice, vet att tattueringen e till mig;)

2010-01-07 @ 14:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0