Do you know what it's like to dream about a life where you're the shining star..

Idag ska jag städa, det är riktigt roligt. Hähä, ja om de ändå va så! ;D De blir hela lägenheten, så duktig är jag vettu. Sen blir ska jag duscha sen glo på film och vänta på bättre tider. Låter asroligt jag vet. Ska väl ta ett grepp om dammsugaren nu och börja så jag blir klar någon gång idag. Funderar på att möblera om mitt rum också.

Mobilen är rätt onödig ibland. Det är astråkigt med mobil när ingen varken smsar eller ringer. Får aldrig sms längre, hatar alla mig så mkt eller? :o De hoppas jag inte, hähä. Bara för jag skriver de just nu så ringer de såklart, fast de va mamma så de va inge roligt. haha ._.

XOXO.


Kommentarer
Postat av: Affe

haha okej ;), har du comviq ? ;P

2010-01-07 @ 18:15:12
Postat av: Olivia

Klart jag har :) hähä

2010-01-07 @ 18:25:07
URL: http://rotegren.blogg.se/
Postat av: Affe

nice :), du kan ju skriva dit nr på msn if you want :) så kan jag skriva till dig ;) =)!

2010-01-08 @ 01:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0