I don't think i love you anymore..

Det här trodde jag då inte om dig. Jag är riktigt förvånad faktiskt. Men jaja, om de är så du vill ha det så. Jag bryr mig inte om dig, för du bryr dig då vekrligen inte om mig. Om du fortsätter kommer det inte sluta bra. För just nu vill jag inte ha någonting med dig att göra. Du lever ditt egna liv, om du vill att jag ska vara en del av det slutar du med det du håller på med. Du vinner ingenting på att vara den du är nu, du förlorar bara. Du förlorar mig. Men du bryr dig ju inte, så det spelar ingen roll. Du finns inte mer i mitt liv och det känns likadant som när du gjorde det. Jag ville bara säga att du har lyckats med att trycka ner mig. Nu är jag på botten, vet inte om jag orkar ta mig upp igen. Det finns så många saker jag vill berätta för dig, men du hör aldrig av dig, du vill träffa mig, men du har fan inte sett mig på ÖVER 1 månad. Visste du om det? Helgen vi var i stockholm på HUND2009. Den helgen såg du mig senast. Det kommer nog gå ännu fler månader innan du träffar mig igen. Det är inte normalt pappa. Man gör inte så här som du gör mot mig. Jag orkar inte mer, du får fan välja hur du vill ha det. Allting har förändrats, du har förändrats, likaså har jag.
Men blod är tjockare än vatten. Du kanske inte förstår det. Men det gör jag. Kött och blod, det är de som kallas familj. En familj ska hålla ihop, genom allting. Att veta att du inte bryr dig får mig att må dåligt, bli ledsen och inte veta om du vill veta av mig längre. Om du verkligen älskar mig så mycket som du säger skulle du inte göra såhär. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Det undrar jag.. Jag vet inte hur mycket jag kan skriva om dig, men det är en hel del. Jag mår fan inte bra nu och jag förstår inte varför du inte ser det..
Jag älskar dig, det gör jag. Men det måste finnas en gräns.

Jag ville bara berätta för dig att jag är sjukt besviken, arg och sjukt ledsen att det blev så här. Men du har gjort ditt val och det får jag acceptera. Jag hoppas att du läser det här och förstår vad du har gjort.
Och jag saknar dig faktiskt lite, eller näe. Jag saknar dig så inåt helvete. Alla våra minnen kommer jag ALLTID minnas. Du är en del av mig, och det kan varken du eller jag ändra på.

Have a nice life, eller nått.
/DinDotter . . .

Kommentarer
Postat av: Sadde

Fan va synd:( hoppas det löser sig med din pappa:( kolla mitt nya video blogginlägg det kanske gör att dig lite gladare:) http://Saddesbloggmedstiiil.blogg.se



kram

2010-01-15 @ 17:50:22
URL: http://saddesbloggmedstiiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0