I knew I couldn't trust you..

Det här är ju bara för underbart, precis vad jag behövde just nu! Jag har tydligen fått magkatarr, de sa dom iaf när mami ringde vårdcentralen. Jag stressar för mycket och det är inte alls bra.. Så min kära mor ska köpa nå jäkla medicin så jag ska äta de i 2 veckor (MUMS ALLTSÅ), sen får vi se om de blir bättre. Jag hoppas verkligen de, för jag orkar inte må såhär längre. :( Sen skulle jag tydligen få några tuggtabletter som smakade mint(?) Jaja, de blir säkert asbra, bara jag blir bra så är jag nöjd! Nu ska jag kolla lite på tv, sen blir ut med Zpajk♥ igen. Måste plugga också, fast jag kommer väl öppna böckerna sen tröttna, eller typ ta 378 pauser på en halvtimma.. :) De låter asbra vättu. Men typ glhf till mig va.

Hare bravah! Pöss
/Olivia.

Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare

Buu :( krya på dig snuttan! :*

2010-01-14 @ 12:02:55
Postat av: Sadde

Jag har en polare som också har det:( hoppas det går över!!!

2010-01-14 @ 17:27:39
URL: http://saddesbloggmedstiiil.blogg.se/
Postat av: Affe

=/, Krya På Dig Olivia :D!

2010-01-14 @ 17:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0