I never knew I needed you..

Idag blev jag hemma igen, för min varken min mage eller jag är okej. Jag förstår inte, de har varit såhär i två jävla år nu! Varför kan inte jag få må bra?! Det är verkligen asroligt att man vaknar på morgonen, sen precis när man reser sig upp ur sängen så tar det emot, att man är påväg att spy och svimma på samma gång. Jag fattar inte, någon som kan förklara för mig varför jag får så? Ska iaf till vårdcentralen snart, får se när dom skickar såntdär brev hem, så jag får komma dit å checka vad som är fel.

Haha, asså jag har ingen aning om hur jag sitter på bilden.
Men de ser helt stört ut iaf. Tänkte att jag kanske skulle börja lägga upp lite bilder.
För det har ju blivit jäkligt mycket text nu på sista tiden!


Mamma köpte fina bajspåsar idag. Gröna och blåa var dom. Jag hade ju rosa sen innan. Min voffis är lite halvt gay då och då. ;) Fast de visste ju vi alla redan så! Men jag tycker om honom! :)


Snön kan försvinna och solen kan titta fram nu.
Juste, förut när jag va ute så snöade det jätte mkt, å då menar jag ASMKT! :'o
Lägger upp några bilder på min "fina" uteplats och all snö. ;)




I trean blir det att jobba med det här i 8 veckor i rad! Det ska bli riktigt roligt, eller ja. Nästan alla ska bli roligt. Inte reptiler, för de hatar jag. Men jag måste ha det, så jag kanske måste övervinna min rädsla? Njae, tror inte de kommer hända. Men vi får se, kanske kanske, kaaaanske petar på dom. ;$ Det blir Engelska B och Matte B också, fast de har vi nog mer än 8 veckor. Men de är väl bra för utbildnigen, i guess. & jag vet att ni tycker att jag skriver fint! Nanana..

Kommentarer
Postat av: Affe

Hmm =/ Fan att du aldrig blir bra =(! DU är ALLTID Fin på dina bilder :D :)! Klart handstilen är fin :D

2010-01-18 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0