I said the bad boys are always spinning in my mind..

Förut var allting så mycket enklare. Inga svåra saker att bestämma, inte ta en massa ansvar och verkligen inte börja ta hand om sig själv! Jag har nästan ångest att jag snart ska flytta hemifrån och börja ett liv alldeles själv. Jag får fan panik att ens tänka på att det snart är min 18årsdag, gud va tiden har gått fort.. Jag får panik bara jag tänker på att studenten är om ett år och några månader. Sen aldrig mer skola, jag kommer faktiskt sakna att gå i skolan och både träffa kompisar och hålla på med något man gillar. Ska nog ta tag i skolan nu igen och få bra betyg, försöka vara i skolan varje dag och ha bra närvaro. Ska bli så skönt att gå tillbaka på måndag och visa att jag klarar av att få bra betyg och att jag kan få bra närvaro! Jag ska fan visa vad jag kan! :)

Kommentarer
Postat av: Affe

Jo fan det känns lite påfrestande faktiskt :O! Men det är lugnt du kommer klara det =)! Härligt kämpa på NU :D! =)

2010-01-08 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0