Innerst inne ångrar du att du fick mig..

Jag vill ha sommar och sol. Nu har jag tröttnat på vintern och all snö. Kallt så inåt helvete är det också, det är inte okej. Halkar gör man också, för det är så himla halt. Fast jag har faktiskt inte halkat en enda gång iår! Duktigt olivia, duktigt. Jag måste verkligen skaffa mig en ny vinterjacka till nästa vinter. Vet redan vilken jag vill ha och har haft en sån förut, men den blev tyvärr snodd. Vet inte hur man orkar ta en jacka, men aja. Tagen är den och jag kommer nog inte få tillbaka den, hähä.

Youtube har blivit min bästa vän igen. Ett tag slutade jag kolla runt på youtube, men nu har jag börjat igen hähä. Finns så sjukt många roliga klipp och låtar som inte finns på spotify! Nu är jag där inne hela tiden och lyssnar på gammal musik som man hörde för skitlänge sen, typ som sofijah och alla sånadär depplåtar, hähä. Tänk om inte youtube fanns, ja vad skulle man då göra på internet? Fejsbok såklart, hähä. Youtube och facebook är mitt liv, nu har jag lagt ner bilddagboken helt nästan. Inte ens roligt att lägga upp bilder där längre, ingen kommenterar, folk man känner tar bort sitt konto. Vad ska man då göra där egentligen? Man kan ju inte bara sitta och vänta på att nån ska kolla ens sida och se om det är någon rolig som kollar.. Hähä, jag förstår om ni inte vill läsa, för jag skriver ju aldrig någe bra. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0