Our love is like a song but you wont sing along..

Man ska inte vända på dygnet bara för att det är lov. Det är inge bra vill jag lova. Man sover ju bort halva dagen då, det är inte okej. Fast jäkligt skönt faktiskt. Fast om man tänker såhär så är det ju mer folk inne på msn och fejjan. Så de finns ju mer socialt fölk liksom, det är rätt naiiz! Men snart börjar skolan, vilket betyder att jag msåte gå och lägga mig typ innan 12 iaf. Går ju liksom upp vid 7, hähä inge roligt nej jag vet.

Riktiga vänner finns fan inte, det har jag kommit på alldeles själv. Jävlar va sur jag är, asbra va? Förstår inte varför endel inte förstår hur man mår. Det är rätt dåligt faktiskt. Jag skiter i er nu, jag klarar mig utan er. Jag kan inte göra saker för att allting ska passa er, det går bara inte. Sådeså.

Nu ska jag inte tvinga er att läsa mer, men jag tycker att ni kan kommentera mera! :)
Puss på er alla söta!


Kommentarer
Postat av: Affe

hehe det suger att vända på dygnet ;P,

riktigt tråkigt att höra de där längst ner =/! btw alltid nice att läsa din blogg =)!

2010-01-07 @ 02:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0