Sanningen är enkel men verkligheten är svår..

Sitter i skolan nu, börjar 12.40 då ska jag ha Hund A med några i trean. Har ju bytt till Djursjukvård så jag måste läsa mikrobiologi på iv-valet så jag saknade 50p så jag va tvungen att läsa Hund A på sidan om. :) Riktigt glad är jag och hoppas att det fungerar bra! Nu har jag verkligen skärpt mig i skolan, jobbar på bra och får rätt bra betyg. Eller ja, jag blir nöjd bara jag får G, men klart de är roligt om man får mer än så. Fick VG i slutbetyg i Svenska A, riktigt nöjd faktikt! Satsar på MVG i Svenska B, inte för jag tror att jag kommer få det, men man kan ju iaf hoppas. ;) Idag ska jag hem och plugga samhällskunskap, inredningsteknik/sällskapsdjur och etologi. Visst låter de roligt? :)
/Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0