Vem vet, det kanske går över.

Det känns som att allting bara försvinner. Det känns som att mitt hjärta har slutat att slå.
Jag orkar inte med den här skiten längre, ni förstår inte hur jag mår.

Du gjorde mig glad och du fick mig att le.
Jag har ingen aning om vad som nu kommer att ske.
Vill inte att du ska såra mig igen, snälla gör inte det.
För det är ju dig som jag mitt hjärta vill ge..


Allting har tagits ifrån mig, både det ena och det andra.
Du finns hos mig alltid, hela tiden. vart jag än ska vandra.
Jag förstår inte varför du kallade mig sjuk.
Ett liv utan dig skulle helt enkelt suga kuk.


Jag saknar dig så sjukt jävla grymt mycket, 
Skriver av mig för att lätta på dehär trycket.
Kollar mobilen hela tiden, för att se om du har skickat något.
Jag har ingen aning om hur länge detta har pågått.
Du sumpade din chans och slet mitt hjärta isär.
Men nu står jag här ensam helt ensam och kär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0