You said that you would die for me..

Det borde fan vara olagligt att vara såhär kallt! Det är så jäkla sjukt kallt ute, går ju inte att vara ute längre än 10 minuter då fryser man ihjäl. Men är det vinter så är de, i guess.. Jag tycker iaf att det ska bli sommar nu. Fast det är nog fler som vill ha de. Jag vill kunna vara ute och bara hitta på massa roliga saker, typ som att gå långa promenader med hunden, vara ute och grilla med kompisar en sommarkväll eller typ bara ligga ute och sola hela dagen! Hur skönt låter inte de?

Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din. Du är så underbar, jag skulle kunna göra vad som helst för dig. Utan dig skulle jag aldrig klara av livet, du har gjort mig stark. Jag skiter i vad ni andra säger, jag vet vad som är rätt. Ni kan få trycka ner mig hur mycket ni vill, nu struntar jag i er totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0