Du är underbar

Jag saknar dig om dagarna, jag saknar dig om nätterna.
När du håller om mig är jag trygg. Älskar att hålla din hand.
Känslan när jag såg dig första gången går inte att beskriva.
När jag är med dig känns det som att tiden stannar.
Det är bara du och jag, vi två. Du är helt underbar.
Jag tycker om dig så sjukt mycket, du är bäst.
Du är för bra för att vara sann, så himla fin. Så perfekt.
Åh, älskling jag saknar dig.
Jag saknar dig om dagarna, jag saknar dig om nätterna.
När du håller om mig är jag trygg, jag älskar att hålla din hand.
Känslan när jag såg dig första gången går inte att beskriva.
När jag är med dig känns det som att tiden stannar.
Det är bara du och jag, vi två. Du är helt underbar.

Jag tycker om dig så sjukt mycket, du är bäst.
Du är för bra för att vara sann, så himla fin. Så perfekt.
Åh, älskling jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0