Bor man i Sverige får man väl räkna med att det blir kallt på vintern!

Såg nyss att det bara är exakt 90 dagar kvar till den 2a juni. Dvs skolavslutningen, jäklar va tiden bara flyger iväg.. Snart början man 3an, då äre bara massa jävla plugg. Sen bal å till slut studenten, jag längtar redan!!! Och det är bara 142 dagar kvar tills jag fyller 18 också. =)

Nu ska jag sova tror jag. Får se om jag går till skolan imorgon, annars kommer ju inte voffen ut på flera timmar... Och det går ju inte ;/ Men ska nog sätta på en film så somnar jag väl säkert till den haha. Ha de bra!

+ att jag tycker att snön kan försvinna nu. Jag gillar I N T E den längre.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0