Däh bah äh såh!

Sitter och funderar över min dialekt lite grann, asså vafan. Jag stönar ju typ när jag pratar?
Är säger jag äh, Det säger jag däh och Med säger jag mäh. Säger aldrig e utan ä istället. Visst låter det sjukt?
Jag har en rolig dialekt, lite udda är den allt! hehe.

Nu ska jag sätta upp håret i en bulle mitt uppe på huvudet, sätta på mig lite mjukiskläder och sen bär de ut på en långpromenad med hunden! Det skulle vara riktigt skönt, behöver komma ut och röra på mig mera. Det är så skönt att bara sätta på sig hörlurarna och dunka musik, vara i sin egna lilla värld och bara gå!

Kommentarer
Postat av: jocke

due har alltid haft konstig dialäkt

2010-03-29 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0