Do you care enough to see, is it pain and misery?

Målade nyss naglarna, det blev väl bra som vanligt. De går väl ändå bra, hur man än gör. Right? Aja, lite halvt rosa blev dem i alla fall. Sedan ett genomskinligt över för att de ska glänsa lite extra! ;) Tog lite roliga bilder nyss med min älskade cam, så dom ser ni här under h0h0. Ni ser även lite av dagens outfit! tjiiing, hade inga grejsimojser på mig idag, eller det brukar jag ju inte. Men hade örhängen från bikbok. Dom är rätt söta, vita pärlor. Hade ett baslinne från gina tricot, t-shirt från wear it och en svart kofta typ från gina tricot. Och sen ett par jeans från gina tricot. & jag måste bara säga en sak.. Jag rent ut sagt HATAR jeans. Dom är jobbiga på alla sätt och vis, dom sitter inte som man vill. Åker ner så man ser hela röven om man inte har långt linne som jag dock alltid har, haha.. Men vafan, de är bara fel på jeans. Blä på er! Jeans är blä, bläbläblä. Ja nu har jag fått de sagt haha.






Men asså, jag förstår inte. Varför äre så många som kollar och inga kommenterar?:(
Kommentera nu annars fåru en rosa dildo i rumpan. :*
/olivia.

Kommentarer
Postat av: viktor

kinky shit:O dom vågar inte:)

2010-03-22 @ 21:57:29
Postat av: viktor

penis

2010-03-22 @ 22:07:18
Postat av: Affe

Nice :D Lika fin som vanligt =)

2010-03-22 @ 22:18:04
Postat av: Jonatan Enryd

Klockan är 23.10 och jag säger godnatt :) ! haha, vill inte ha en rosa sak i arsölet så lika å kommentera!

2010-03-22 @ 23:10:58
Postat av: Johanna

Hej :)



Tänkte bara tipsa om en tävling i min blogg (http://hannahsworld.blogg.se) om ett valfritt smycke från aldora.se.



Titta gärna in vettja ;)



Ha en fortsatt bra dag :)

2010-03-23 @ 17:12:38
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: johanna

Gissa vilken min favorit affär är så får du en länkning i min blogg! :)



Kommentera i det här inlägget

http://johannalicious.blogg.se/2010/march/jag-har-en-ny-favorit-affar.html#comment

2010-03-23 @ 17:12:42
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0