Har du inte levt mitt liv vet du ingenting.

Du säger att du vet hur jag mår, du säger att du förstår varför. Du säger att du vet hur jag har det, du säger att du förstår. Du säger att du vet vad jag har gått igenom, du säger att du förstår. Du säger att du vet hur dåligt jag har haft det, du säger att du förstår. De enda du säger är att du förstår. Jag förstår inte hur du kan förstå..
Men har du levt mitt liv? NEJ det har du inte, så du vet fan ingenting.
Säg inte att du vet hur jag mår, för det vet du inte. Så håll bara käften, dra åt helvete..
Säg inte att du vet hur jag har det, säg inte att du vet vad jag har gått igenom & säg för fan inte att du vet hur dåligt jag har haft det!!!

Gaah, nästa gång du öppnar käften då slår jag fan till dig.

Kommentarer
Postat av: jocke

.... jag förstår ;)

Postat av: viktor

sry

2010-03-25 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0